oh gemuk ! gemukkah aku ???


hai... semekom ! kite ni dah nak penghujung bulan 10. bakpe cepek naw la mase ni berlalu. die tak tau ke aku ni tak puas lagi mengecapi dunia. #malaysiamasihaman. wakakakaka... die tak tau ke 2 bulan lagi umur ku 20 tahun. 20 years old. dah 20 series. orang zaman dolu-ii 20 series anak dalam 2 3 orang dah. aku ??? masih mengecapi nikmatnye hidup bujang.

ok tu saje muqadimah taknak bagi uolls bosang. haha... oi !!! sape kate aku gemuk ? aku tak gemuk ! aku cume berisi SIKIT JE !!! sikit je lah. alah... takkan tu pun takleh. orang gemuk lain. aku ni nominal obes jerk ! OBES ??? jeng... aiyook setelah dikira BMI kuh. kuh dalam kategori nominal obes. sebab tuh kuh sekarang giat minum ESP sampai habis dah. ESP SEDAP !!! sekarang kuh dah takyah beli soya pasar malam. kuh hanye minum soya bancuh sendiri je. Non-Gmo pulak !

dah tu muqadimah ke-dua. hahahaha... ok. ni serious. janji ! promise. sebenarnye... sebenarnye.. ku benar-benar cinta ku benar-benar sayang tak terjawab bila hat bertanye ke mana menghilang ! eh... merepek jap. saje taknak bagi uolls boring. sebenarnye ye aku gemuk. sebabnye selera makan aku bertingkek-tingkek. tapi orang gemuk macam aku ni. ade gastrik ? what the ? pelikkan ? tapi tak mengape. shaklee kan ade. ok first of all. aku tak suke aku gemuk. sebab nantikan kalau aku gemukkan. lelaki kan. suke usya aset aku yang paling mahal. so... jangan tanye kenape aku susah pakai jeans. kalau nak naik train ke jalan kaki ke baru aku pakai jeans sebab senang nak WWAACCHHHAAAA perompak. biar 100 hari die ingat aku.

kalau gi kelas aku memang selesa dress ke, kurung ke, skirt ke. ayu gitu. lagi pun kurus ni senang nak cari baju. takde lah susah. try baju ke seluar ke takde lah terseksa kan ? lepas tu aku rase nanti kalau gemuk pipi aku dah takde cikbon. dah tak omeyh. k perasan #2. haha... sape nak puji diri kite kalau bukan kite kan ? siape kah ? habaq mai.

jadi kesimpulannye jomlah kite kurus beramai-ramai. tak kire la awak nak kurus dengan shaklee ke, product ape-ii ke. tu hang punya pasai la. aku tetap pendirian ku. i love shaklee. oklah. goodnight. bye... i love u. sweet dreams. nah lanje celpie satu kali.






No comments: