5 SEBAB KENAPA ANDA PERLU PILIH SAYA SEBAGAI MENTOR BISNES ANDA




Wuuuhhuuuu... tajuk sangat mengancam ! kenape ye awak perlu pilih saya sebagai mentor bisnes awak ? jangan risau. walaupun saya ni takde syarikat lagi. tapi saya boleh je kongsi dengan awak macam mana saya dari seorang dropship boleh jadi seorang agent.

ok...first KENAPA AWAK HARUS PILIH SAYA.

1. sebab saya dah hampir tiga tahun dalam dunia dropship. tahun ni je baru nak upgrade sikit jadi agen. al maklumlah, kite ni tak berduit sangat pun. so, saya dah tau macam mane nak jadi dropship harga yang paling berbaloi dan juga upgrade sikit from dropship to agent. tak semua orang boleh tau. ade orang jadi dropship je dah give up. tapi untuk pengetahuan awak, dropship ni lah benda paling paling paling mudah kite buat. goyang kaki je. duit masuk. awak kena cari stokis yang offer at least RM10 per barang tau untung untuk awak.

10 satu barang

katelah awak dapat jual 5 barang sehari kan.

10x5 = RM50
50X30 = RM1500

itu cuma 10. carilah stokis yang baik hati sikit. bagi RM15

15x5 = RM75
75x30 = RM2250

nampak tak ? ni cuma goyang kaki tau. tahan la sikit nafsu nak pakai duit untung tu. nanti hujung bulan buat la macam dapat gaji. baru best. tunjuk dekat suami yang awak pom mampu buat duit tau. pergh ! untung dah macam kerja kilang derrrr...

2. sebab saya boleh ajar awak macam mane nak cakap dengan pelanggan, handle pelanggan dan macam mane nak buang perasaan malu tu. ala, normal la kalau ade malu. mula-ii saya pun malu tau. sekarang takdenye nak malu lagi dah. cube awak tengok orang-ii berjaya. ade tak yang pendiam pemalu ? kalau pendiam dan pemalu takde la keluar qu puteh qu puteh baru la puteh... muehhehehehehehehehehe...

3. sebab saya ni banyak cakap. saya pumpang pumpang pumpang selesai satu buku. hahahaha... takkan awak nak cari mentor yang pendiam. jumpa awak cuma tanye. macam mana business ? ok ? dah makan ? makan apa ? dah minum ? minum apa ? lepas tu setengah jam krik krik krik... jangan risau. dengan saya A to Z kite cerita. dari saya mula start business sampai sekarang. macam mana jumpa customer freindly, hately, sombongly, berlagakly and so on.

4. sebab saya kuat makan. takyah kite jumpe dekat rumah awak. saya tau awak segan. kite jumpa dekat kedai makan. hahahahaha... saya belanja jangan risau. janji kedai makan tu ade mocha ke, cappucino ke, latte ke. boleh sembang sampai kejang muntot... haha

5. sebab saya ade rupa. hhuurrrmmmm... hahahahahaha jangan risau. saya juga akan ubah penampilan awak. macam mane nak jadi seorang yang bergaya walaupun rupa kite biase-ii aje tapi orang tengok penuh dengan keyakinan. takde ragu-ii. saya tak kedekut ilmu ! ape saya makan itu saya jual okeyh !!!

dan akhir sekali dari saya please RAJIN ! NO TAKDA MASA ! NO SAYA PEMALU ! NO SAYA SUSAH ITU INI ! INGAT !

ORANG YANG GAGAL SENTIASE CARI 1001 ALASAN. goodnight ! sweet dreams xoxo--

No comments: