keputusan oh keputusan


hai... hish. tak bermaya je rasa nak update. dua hari je lagi. dapatlah tau keputusan. rasa macam nak redha je. baru sem dua ? seksanya macam sem lima dah. risaunye. takut semua ada. yelah kan ? kite ni otak tak pandai mane pun. pergi amik subjek akaun. amik hang padan muka. tanggung la beban payahnye. kena sabar sebab tinggan 3 sem je lagi nak habis. sabar ye sabar. keep calm and wait for the result. amin...

ok... dah. cukup. NOW !!! i want to tell u about JANA PENDAPATAN DENGAN HANYA BERMODALKAN RM10. macam mana dan bagaimana ? boleh percaya ke ? susah la rasenye. malaslah. malulah. takutlah. haish... saya pun malu, takut dan sebagainye. sebab tu lah bila saya baca je WHAT RM10 ? Jom lah try join. RM10 je. kalau topup habiskan buat internet ? ape kate dari habis RM10 buat internet tu. awak try join ni disamping menjana pendapatan awak.

kena yakin dan percaya. bukan menyerah dan diam. pernah terjatuh 1 ketika dulu ? cuba bangun kembali. walaupun onak duri didepan. cewah !!! kelas kau jah. mane ade orang terus berjaya. takdenye der. lebih baik gagal dulu dari berjaya lepas tu gulung tikar. OMG ! tidak. ok tidak. no ! don't want. saya pun ragu-ii. tapi saya kena yakin dan percaye. awak... RM10 JE. RM10 JE. jom lah. nanti duit dah berkepuk-kepuk. awak boleh la beli shaklee pulak dengan saya. nak cantikkan ? nak suburkan ? nak lawakan ? nak jana pendapatan dengan shaklee kan ? 

kalau awak nak join shaklee. RM68. dah. malas beleter panjang-ii sebab saya tau ramai malas bace. eleh... kalau bagi duit laju je. k bye~~ goodluck !

0173645163 whatsapp / wechat
http://www.spshops.com/dayanarivals 

open link di atas dan join free. then bayar saya RM10. saya akan daftar menjadi ahli.



No comments: